Stowarzyszenie przeciwne marketingowi dzieciństwa złożyło petycję przeciwko nowemu produktowi Fisher Price. Twórcy „Kampania na rzecz dzieciństwa bez reklam” wzywają firmę Mattel do wycofania z rynku ich nowej huśtawki dla dzieci z uchwytem na iPada.

Kłopoty z huśtawką dziecięcą z uchwytem na iPada od Mattel Fisher Price zaczynają się rozprzestrzeniać. AllThingsD poinformowało o kampanii, za pomocą której fuzja w USA chce usunąć dziecko z rynku. Gromadzone są głosy, aby Fisher Price „opamiętał się”, jak to się mówi, aby w przyszłości pojawiało się mniej zabawek, takich jak huśtawka dla dzieci na iPada.

Fisher Price odpowiedział na raport AllThingsD i wydał oświadczenie broniące idei wsparcia iPada. W przeciwieństwie do tego, co obecnie reprezentuje kampania, huśtawka nie jest sprzedawana jako produkt do celów edukacyjnych ani do stałej rozrywki dla maluchów.

Zamiast tego polegaj na rodzicach, którzy chcą skorzystać z możliwości integracji technologii, takich jak iPad na wczesnym etapie. Wskazują również, że powiązana aplikacja na iPada działa tylko przez dziesięć minut, aby uniknąć czegoś takiego jak niewłaściwe użycie w dłuższej perspektywie.

W tym miejscu znajdziesz zewnętrzne treści z YouTube, które uzupełniają artykuł. Możesz go wyświetlić i ponownie ukryć jednym kliknięciem.

Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Pozwala to na przekazywanie danych osobowych stronom trzecim. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.

Oczywiście nie możesz kontrolować swoich rodziców i właśnie dlatego kampania próbuje przeciwstawić się takim zabawkom. W końcu może zostać podany niewłaściwy bodziec lub rzecznik kampanii dostrzeże niebezpieczeństwo, że rodzice, znużeni opieką nad dziećmi, po prostu stawiają je przed ekranem.

Fisher Price ma teraz w swoim asortymencie prawie 20 różnych uchwytów na iPada dla maluchów. W ofercie są również rozwiązania dla iPhone'ów, w tym gryzak.

Inne firmy w niczym nie ustępują temu i również są celem kampanii. Kampania na rzecz dzieciństwa bez reklam interweniuje przeciwko wielu ciekawym wydarzeniom, z których część dotyczy smartfonów i tabletów. Np. iPotty – nocnik z uchwytem na iPada, w którym dziecko może nie tylko nauczyć się korzystać z toalety, ale także bawić się iPadem czy oglądać film – niedawno zdobył nagrodę za najgorszą zabawkę 2013 roku .

Więcej na te tematy:

iPada

Znajdź netto

głos_13

Dyskutować z!

Tutaj możesz skomentować artykuł „Netzfundstück: Kłopoty z huśtawką dla dzieci z uchwytem na iPada”. Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.

Czy rodzice nie są już pełnoletni? Oczywiście to ostatnie gówno. Ale jeśli Mattel Fisher Price nie przeżyje, zrobi to ktoś inny. Tutaj znowu podejmowane są próby rozwiązania problemu po złym końcu. Zamiast podawać informacje, powinno być zakazane. Lepiej zainwestują swoją energię w edukację rodziców. Jeśli nikt tego nie kupi, to też nie zostanie zrobione.

Niestety większość rodziców nie jest już pełnoletnia, inaczej na pewno nie wpadliby na taki pomysł w Fisher Price.

Dyktatura dobroczyńców.

...i wpisuje się w ogólny trend składania petycji o każdy pierdnięcie.

Więc myślę, że to naprawdę fajna rzecz i zabawny pomysł! Nawet mając najlepsze intencje, nie rozumiem, jaki jest sprzeciw wobec integracji iPadów z grą z maluchami?

Taki wspornik byłby kryminalny i szkodliwy tylko wtedy, gdyby został zbudowany na tablety z Androidem! To spowodowałoby trwałe uszkodzenie potomstwa!

Jak widzisz. Czy twoi rodzice mieli tablety z Androidem?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *