Święta Bożego Narodzenia i czas po nich to zwyczajowo czas, kiedy w logach serwisów i serwisów pojawia się wiele nowych urządzeń. Statystyki amerykańskiej firmy marketingowej Chitika pokazują, że iPad stracił w tym sezonie udział w rynku internetowym ze względu na święta – w porównaniu do poprzednich lat i tuż przed świętami aktywowano więcej tabletów z Androidem, Kindle i Windows.
Krótki raport reklamodawcy internetowego Chitika jest otrzeźwiający: iPad traci udział w rynku internetowym w związku ze świętami Bożego Narodzenia o ponad siedem procent w porównaniu z okresem przed świętami.
W statystykach po 25 grudnia wymiernie częściej pojawiają się inne urządzenia, takie jak Kindle Fire (plus trzy procent), Samsung Galaxy Tab 7 i 10 cali (plus 1,38 procent) czy Google Nexus (plus 0,92 procent). Logiczna konsekwencja: użytkownicy iOS znacznie rzadziej surfowali po sieci po wakacjach i zostawiali ślady, a urządzenia innych producentów były coraz częściej rozdawane i aktywowane.
Więcej na te tematy:
iPad 4
iPad mini
głos_19
Dyskutować z!
Tutaj możesz skomentować artykuł „Raport: iPad traci udział w rynku internetowym ze względu na święta”. Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.